پرسش و پاسخهای متداول

قابل اعتماد بودن

علت قابل اعتماد بودن مالیبو مارکت چیست؟

علاوه بر شهرت و سابقه وبسایت مالیبو مارکت در زمینه آشپزی و شیرینی پزی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. بنابراین وجود این نماد نشانه قابل اعتماد بودن فروشگاه و وبسایت است. همچنین برای اطمینان بیشتر می توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی در پایین صفحه اصلی از معتبر بودن آن مطمئن شوید.

اگر کالای که خریداری کرده ام، ایراد یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در اینصورت می توانید با خدمات پس از فروش مالیبو مارکت تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه عودت کالا مراجعه کنید.

آیا قیمت محصولات در سایت مالیبو مارکت به روز است؟

بله، مالیبو مارکت به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا قیمت مالیبو مارکت نسبت به بازار ارزان تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در مالیبو مارکت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در مالیبو مارکت کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از مالیبو مارکت برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در مالیبو مارکت قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

ثبت نام کاربر

آیا عضویت در سایت مالیبو مارکت برای خرید الزامی است؟

بله، مالیبو مارکت به کابران عزیز توصیه می‌کند برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر ابتدا در سایت عضو شده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایند. بدیهی است با عضویت در سایت امکان مشاهده و پیگیری سفارشات خریداری شده، تغییر و ویرایش مشخصات و آدرس و … وجود دارد؛ همچنین پس از ثبت خرید ، مشخصات سفارش و کد پیگیری برای اعضای سایت بصورت ایمیل و پیامک ارسال می شود. با این حال برای آسایش مشتریان عزیز بدون عضویت در سایت نیز می‌توانید اقدام به خرید از فروشگاه مالیبو مارکت کنید.

آیا می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

فروشگاه مالیبو مارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر زمان بتوانید مشخصات خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه «حساب من» به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شویدکه در آنجا امکان ویرایش و تغییر اطلاعات وجود دارد.

چگونه می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

شما در هر زمان می توانید اطلاعات خریدهای قبلی خود را مشاهده کنید. بدین منظور ابتدا باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «حساب من » کلیک کنید و در بخش سفارشات، سوابق خرید خود را مشاهده کنید.

خرید و پرداخت

در چه ساعتی می توانم خرید کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می توانم برای شخص دیگری از مالیبو مارکت خرید کنم و سفارش برای آن شخص ارسال شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش « انتخاب آدرس»، شما می‌توانید با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

چگونه می توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟

کاربران مالیبو مارکت می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌ اعلام شده در سایت مالیبو مارکت برای همه کاربران وجود دارد. همچنین برای خدمت گذاری هر چه بیشتر این امکان نیز وجود دارد که مشتریان هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.

پیگیری و حمل

چگونه می توانم وضعیت خرید خود را پیگیری کنم؟

مالیبو مارکت با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که 09120305080 تنها شماره‌‌‌ای است که مالیبو مارکت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان مالیبو مارکت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مالیبو مارکت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@malibumarket.ir اطلاع دهید.

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدم چگونه می توانم سفارش خود را ابطال کنم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، چگونه از ثبت خرید خود مطمئن شوم؟

پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد(فقط برای اعضاء سایت) و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مالیبو مارکت با شما تماس خواهند گرفت. توجه داشته باشید چنانچه سرویس پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید این پیامک به دست شما نخواهد رسید.

ارسال و تحوبل سفارشات به چه صورت است؟

در حال حاضر سرویس دهی فروشگاه اینترنتی مالیبو مارکت تنها در محدوده شهر شیراز و با پیک صورت میگیرد. هزینه پیک بعهده مشتریان گرامی میباشد. البته برای سفارش های بالای 50 هزار تومان هزینه پیک رایگان خواهد بود.

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله، از آنجا که ارسال سفارش ها با پیک انجام می شود قبل از ارسال هماهنگی های لازم در مورد روز و ساعت تحویل با شما انجام می گردد.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد سفارش به دستم برسد؟

تیم مالیبو مارکت نهایت تلاش خود را می کند تا سفارشات در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی برسد. در همین راستا سفارشات ثبت شده برای شهر شیراز 1 الی 2 روز کاری ارسال می شود برای سایر شهرستان 3 الی 4 روز کاری ارسال می شود

شرایط عودت کالا

بازپس گیری و عودت کالا چه شرایطی دارد؟

مالیبو مارکت با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید. درحال حاضر تنها سفارش های مربوط به ادوات و ابزار شیرینی پزی مانند قالب‌ها و .. مشمول این سرویس می شوند و مواد خوراکی مثل پودر کیک، پودر دسر، شکلات و … از این قاعده مستثنی هستند. هرچند در صورت نقص یا ایراد در هریک از محصولات ، چنانچه ایراد از سمت فروشگاه باشد، امکان عودت کالا همیشه وجود خواهد داشت.

درصورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش مالیبو مارکت، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

 

 

مالیبو ، فروشگاه لوازم قنادی و شیرینی پزی با سابقه 40 ساله ، بزرگترین مرکز پخش ابزار و مواد اولیه قنادی میباشد .

مالیبومارکت اولین مرجع تخصصی نقد و بررسی لوازم قنادی و شیرینی پزی است. با مالیبومارکت آگاهانه تصمیم بگیرید و با خیال راحت خرید کنید. آموزش های شیرینی پزی مالیبو را هر روز در بخش بلاگ دنبال کنید و به یک شیرینی پز حرفه ای تبدیل شوید

با مالیبو مارکت با آگاهی کامل، لوازم قنادی با کیفیت را تهیه نمایید و با بهترین و بروزترین دستورالعمل ها بهترین کیکها و دسرها را سرو کنید

مواد اولیه شیرینی پزی شامل ( انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ) ابزار شیرینی پزی شامل ( پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی ) تم تولد شامل ( فشفشه ، برف شادی ،کلاه ، شمع ، بادکنک ) در این فروشگاه موجود میباشد.

 

جدا از سایت فروشگاهی ، میتوانید اپلیکیشن مالیبو را بر روی گوشی خود نصب کرده و در هر لحظه اقدام به خرید نمایید و یا از آموزش های شیرینی پزی به روز با خبر شوید .

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مالیبو مارکت می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top